Asistenční služba TRAVEL ASISTENT MAXI ClickToClaim_50x50

Travel Asistent Maxi je asistenční služba, která zahrnuje okamžitou pomoc cestujícím v případě omezení, které vzniknou v letecké dopravě vlivem pandemie Covid-19. Součástí této služby je také pomoc s refundací letenek a asistence při problémech se zavazadly. Travel Asistenta si můžete koupit jednoduše v průběhu online rezervace letenek za pouhých 89 Kč/ osoba.

Co získáváte


Co získáváte díky Covid Assistance

 

Měli jste problém s vaším letem?

 Click2Claim - kompenzace za zrušení a zpoždění letu 

Zprostředkujeme vám ZDARMA možnost ověření finančního odškodnění ve výši 250 - 600 EUR

 

Podání žádosti TRAVEL STANDARD Podání žádosti TRAVEL STANDARD

Jak ověřit Váš nárok? Žádost o kompenzaci můžete vyplnit zde:

Dle evropské legislativy* máte v určitých případech nárok na kompenzaci ve výši 250 - 600 EUR, v závislosti na délce letu. Lhůta pro uplatnění nároku kompenzace ze zpožděného nebo zrušeného letu je 6 měsíců od data původního plánovaného data odletu.

V krátkém čase se dozvíte, zda váš nárok je oprávněný. Pokud ano, můžete prostřednictvím našeho profesionálního partnera v daném oboru, kterým je společnost Click2Claim, podat žádost o odškodnění.

Na základě zkušeností, znalostí problematiky a dostupných informací mohou našim klientům vyřídit jejich nárok efektivněji, než by byli v naprosté většině případů schopni sami.

*Při splnění podmínek vyplývajících z Nařízení ES 261/2004, které se vztahuje na odlety a přílety všech dopravců sídlící na území EU. Nařízení se také vztahuje na mimoevropské dopravce, a to v případě, že jejich letadlo odlétá z letiště na území EU.


Příklady z praxe Click2Claim

Paní W. cestovala z Vídně do Bangkoku, její let byl na příletu opožděn o 5 hodin. Paní W. uplatnila nárok a byla jí přiznána kompenzace ve výši 600 EUR.

Pan T. se neúspěšně pokoušel nárokovat kompenzaci za let z Říma do Prahy. Podal žádost o kompenzaci prostřednictvím Click2Claim a poté dopravce kompenzaci vyplatil.